شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

ايرانسل مجوز راه اندازي تلويزيون تعاملي دريافت کرد.

تلويزيون تعاملي -

چهارشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸:۰۰


در مراسمي که عصر روز سه‌شنبه پنجم بهمن 95 در سازمان صداوسيماي جمهوري اسلامي ايران و با حضور عبدالعلي علي عسکري، رئيس اين سازمان و جمعي از معاونان وي برگزار شد، ايرانسل پروانه راه‌اندازي و بهره‌برداري آزمايشي تلويزيون تعاملي را از سازمان صداوسيما دريافت کرد.

وايمکس نيوز- در اين پروانه که به امضاي رضا قديمي، معاون فضاي مجازي سازمان صداوسيما رسيده و عليرضا قلمبر دزفولي، مديرعامل ايرانسل آن را دريافت کرد، مجوز فعاليت در حوزه خدمات تلويزيوني مبتني بر پروتکل اينترنتي (IPTV و / يا OTT) در دوره اول شامل آماده‌سازي زيرساخت، آزمودن و بهره‌برداري آزمايشي به ايرانسل اعطا شده است.

ايرانسل که طي فراخوان عمومي انتخاب اپراتورهاي ارائه سرويس مورد ارزيابي و انتخاب قرار گرفته است، در آينده نزديک با ارائه اپليکيشن تلويزيون تعاملي، اين امکان را در اختيار تمامي علاقه‌مندان قرار مي‌دهد تا مجموعه گسترده‌اي از محتواي صوتي و تصويري، اعم از پخش زنده و آرشيو برنامه‌هاي صداوسيما، شبکه نمايش خانگي، پخش آنلاين برنامه‌هاي فرهنگي، هنري و... را از اين طريق دريافت کنند.

اين سرويس با نام تجاري لنز (Lenz) به زودي براي تمامي افرادي که دسترسي به اينترنت پرسرعت دارند، قابل ارائه خواهد بود و مشترکان آن علاوه بر انتخاب انواع محتواهاي ويديويي در حوزه‌هاي مختلف، مي‌توانند به قابليت‌هايي مانند توقف و عقب کشيدن پخش برنامه‌هاي زنده، امکان دسترسي به آرشيو برنامه‌ها به مدت محدود، ضبط برنامه‌هاي زنده، طبقه‌بندي محتوا و کنترل دسترسي به آنها و موارد ديگر دسترسي داشته باشند.

منبع: ايسنا

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو